Cantecul meu favorit: Florin Chilian – Zece


Buna ziua!

Melodia Zece a lui Florin Chilian este una din preferatele mele. Mie imi place foarte mult. Am auzit-o prima data la Magicfm. Apoi am incercat sa o caut pe Youtube si am ascultat acest cantec cateva zile la rand si am facut o pasiune pentru el. Pe langa melodie si pianul care suna foarte bine, deosebite mi se par si versurile la fel ca in toate cantecele lui Florin Chilian. Mie imi place foarte mult cum canta Florin Chilian.

One thought on “Cantecul meu favorit: Florin Chilian – Zece

Lasă un răspuns

