O melodie foarte frumoasa: Florin Chilian – Chiar daca


Buna ziua!
Melodia despre care voi scrie acum este foarte frumasa. Tot Florin Chilian o canta. V-am spus ca el este cantaretul meu preferat? Ei bine este pe locul 1. El canta foarte frumos. Melodiile sale sunt foarte bine organizate. Mie imi plac la acest cantec versurile. Si pe langa si vocea cantaretului si a instrumentelor.
Cantecul acesta am gasit-o pe Youtube pentru ca inainte cunosteam doar melodia Zece si vroiam mai mult.
Asa ca am tastat Florin Chilian si la variante am gasit mai multe cantece. M-am luat dupa titlu si asa am ajuns sa ascult melodia aceasta.

Maine voi posta despre filmul Ice age.

Lasă un răspuns

