De Craciun


Buna ziua!

Ieri a fost Craciunul. Nu am putut posta din cauza nebuniei. Ati fost la colindat? Eu am fost. Este frumos sa mergi la colindat. Sa vezi expresia de e cipul oamenilor cand te vad. Pur si simplu mie mi se pare frumos. Creaza o atmosfera specifica Craciunului. A fost prima oara cand am fost si nu am regretat nici o clipa. nu dureaza mult sa inveti colindele. Iar in timpul acesta vine Mos Craciun. Si te alegi si cu niste dulciuri.

Ia uitati niste colinde:

Cred ca asta va va distra:

Acum ceva mai serios:


Si acum ceva in Engleza:

Si ceva pe Germana:

Acum uitati o poezie scrisa de mine:

Mos Craciun, ai venit?
Oare ce mi-ai pregatit,
Ca doar n-ai venit falit.
Oare un chibrit
Sau ceva mai mic?

Asa de repede ai plecat,
Nici la o cafea n-ai stat.
Te voi astepta mai mult la anu,
Pe curand!

Si acum iata legenda nasterii lui Hristos:

Si acum legenda Craciunului:

Lasă un răspuns

