Florin Chilian – Un arici pe-un camp de maci


Buna ziua!
Astazi vreau sa va spun cate ceva despre cantecul Un arici pe-un camp de maci. Melodia aceasta nu este preferata mea din categoria Florin Chilian. Favorita mea este Zece. Dar este una din cele care le ascult exagerat de mult. Este foarte frumoasa. Eu, cand sunt suparata pe ceva (cineva) ascult ceva usor precum Florin Chilian nu ma mai gandesc si imi trece foarte usor. Melodia am ascultat-o prima oara cand tata a vazut ca imi place atat de mult Florin Chilian. Mi-a spus ca vrea sa imi mai arate o melodie cu Florin Chilian. Am acceptat si mi-a placut foarte mult.

Mai jos puteti asculta melodia:

Lasă un răspuns

