Prietenia este ca o floare


Asa cum am spus alaltaieri, voi incepe sa postez poezii, povesti, intamplari scrise de mine. Voi incepe cu poezia Prietenia este ca o floare dedicata  prietenei mele  cea mai buna cu ocazia martisorului.  Aceasta este toata:

PRIETENIA ESTE CA O FLOARE

Prietenia este ca o floare.
Parfumata, minunata, colorata.
Parca  atunci cand noi ne suparam,
soarele, norii, cerul, apa, pamantul si aerul se chinuiau sa invie floarea noastra,
Deoarece este prea frumoasa.

Ne-am intalnit intr-un parc micut,
Nu vestit.
Am mers una la alta,
Si ne-am imprietenit.

In acelasi timp cu noi,
Un boboc a inflorit,
Floarea prieteniei,
L-am numit.

Cand noi ne intalneam si ne jucam,
Se dezvolta, se colora,
O petala isi deschidea,
Insa cand noi ne certam,
Se usca,
Se ingalbenea,
Se ofilea.

In acea floare este iubire de trei ani de zile.
Fiecare are o floare
Pretuieste-o cat o ai,
Se va inchide intr-o zi,
Si vei pleca in urma ei cu cuvintele pe buze:
IARTA-MA

PRETUIESTE-O CAT O AI!!!

pizap.com13622954879371

Lasă un răspuns

