Tata


Buna ziua dragi cititori!

Pentru ca ieri am scris pentru mama, astazi voi scrie pentru tata.

Tata

Orice pofta as avea,
Tata pe loc o face.
Ma iubeste atat de mult,
La fel cum eu il iubesc pe el.

Eu nu-s bogata,
Nici saraca.
Dar aur si diamante am.
Tata este diamantul,
Mame este aur.

Eu nu dorm in petale de trandfir,
Dar nici pe cuie.
Daca tata n-ar muncii,
Am dormi pe pres.

Tata ma invata multe,
Si ma sfatuieste la greu,
Insa cand boacane fac,
Nu mai este bun mereu.

Cand iau o nota proasta,
El nu ma scuteste,
De exercitii multe,
Cat pentru zece.

Si totusi,
Cand se supara pe mine,
Si ma cearta bine,
Si in clipa aia,
Eu tot il iubesc.

pizap.com13634376200001

Lasă un răspuns

