Buni


Salutare!

Astazi voi scrie pentru buni.

Buni

Cui ii spun cam mi-este greu?
Cine ma-nvata?
Cand mi-e bine sau mi-e greu,
Cine ma rasfata?

Cand ma doare sau mi-e frig,
Cine ma alina?
Cine alunga boala,
Cand vine la mine?

Cand sunt trista sau mi-e dor,
Cine ma-nveseleste?
Cand vin cu note proaste,
Cine m-a n-curajeaza?

Cand mi-e frica de ceva,
Cine ma invata?
Cum sa ma rog la dumnezeu,
Sa ma ajute in viata?

Cine imi arata,
Cum sa cos, sa tricotez?
Si sa fac mancare,
Cine sta sa imi arate?

Cine ma asculta,
Noapte de noapte la citit?
Cine imi cumpara,
Prajituri si acadele?

La intrebarile mele numai unul este raspunsul,
O fiinta speciala,
Mama mea in varsta,
Eu ii spun:
BUNI!!!

pizap.com13635295629691

Lasă un răspuns

